åh.

jag hade så mkt kul att skriva om men just nu tappade jag bara bort allt.
en massa negativgt och inge kul att läsa.

idag är mitt självförtroende på botten igår så fråga jag mig själv ska jag verkligen åka och spela DM i Tidaholm (var lite halvt sjuk) om jag inte åker kommer så kommer jag ångra mig och känna mig jätte dum och om jag åker och de inte kommer gå bra kommer jag må ännu mer kass. Och de sista blev de, åkte iväg och idag är en sån kväll man frågar varför man ens spelar handboll? jag flyttade till skövde och ger så mkt av mitt liv på något som jag verkligen älskar, kanske därför man blir så besviken på sig själv när de inte går bra? men vart kommer all press ifrån? Jobbigt att inse att vägen man vill nå är lång och hård. Men jag har kommit ett steg närmare min statsning. Men för att vara lite mer glad så ska jag ge allt i veckan och läka ihop min dag och träna bort mina dåliga tankar. Det ska inte alltid gå nerför även fast man kanske inte alltid ser nerförsbackarna. I veckan trampade jag uppåt, nu vill jag må bra & rulla nerför.

jag vill vara bra, jag vill bevisa att det är något jag kan.




Kommentarer
Postat av: Ellen

Gumman du borde verkligen följa med mig på någon föreläsning som jag ska ha i vår om prestationsångest:D Puss

2008-09-07 @ 09:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0