bilder.

en mycker bra dag.
jag vet inte varför. de har vart så mkt glädje idag.
livet leker.

Helgen är bokad. Fredag (imorrn) kommer mamma och kör till Skara där det är match mot kortedala, åker hem med henne till Åsbro. Lördag eftermiddag blir de tillbaka för då blir de förfest hos oss & 18års fest. Söndag match igen på RP och Europa cupen är även i arenan. En toppen helg helt klart. Ska även hinna besöka mina älskade  (:

bilder från sommaren som jag tagit som jag känner för att lägga upp just nu.


Jag själv.



snyggaste lillasyster



bilder från allt och inget.


kusinen  Ellen.



Kommentarer
Postat av: Ellen

Söt du är gumman<3 Ha så kul, jag saknar dig KYSS

2008-09-13 @ 10:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0