dagens bilder.

Dagens klädsel. (dålig bild, dåligt ljus)


Linne från Monki
Kofta från Vila
Gula leggings från Vila (vero moda)
Sjal (fejk Prada) tradera
Skor från skopunkten.


Den här har vart efterlängtad men sved lite i plånboken.
Jag som oftast inte använder BH (hemlighet avslöjad)
kanske denna är bra för tycker inte om när BH band syns och rygg.


Var på Åhlens, dom hade bok rea.
En sådan krok fick jag av mamma i helgen och bara älskar den så var tvungen att köpa en ny, Alla skulle ha en sådan i sin garderob. Jätte bra till sjalar och skärp. Dessert boken var jag bara tvungen att ha, stod där och dreggla. Rea på de. Sen blev de en pocket bok Andra kvinnor. någon som läst den?


jag har inga örhängen i mina hål så var tvungen att köpa lite örhängen, glitter är bra men blir lite dyrare när man måste köpa nickel fria örhängen. Hade 13 st får se hut många som växt igen.


Denna blev de också att dricka te för de kommer jämt ut en massa.


men som ni ser på bilden kom det ut en massa ändå, hm :/ jag har fel teknik. Även en biskvi unna jag mig för är ju själv idag.


sist men inte minst ett par enkla, snygga, tajta jeans från H&M.
billigt & snyggt.

nu ska jag ner & kolla på elitserie matchen.
på återseende.


Kommentarer
Postat av: M LSD

ÅÅÅÅhhh dessertboken kan du väl ta med hem så gör vi nått smarresmarr i helgen =) Mycket fint blev det kram mamma

2008-09-30 @ 18:38:59
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0