en trött ewelina

nu har jag läst psykologi och man blir helt tokig av allt, men det är även bra. Egentligen borde alla läsa de och få gå igenom sig själv. Prov på onsdag och jag förstår en hel del men sen är det också att de ska sitta där inne i huvudet. En försvarsmekanism: Bortträgning, vi tränger bort de vi tycker är jobbigt. Jag tycker prov är jobbigt och vill bara glömma bort de och skjuter på det. hm!

Sen ska jag även skicka in pedagodisk ledarskap läxan, glömde göra de förra veckan. Synd för den har l egat klar i en vecka nu. Bättre sent än aldrig. Tyson (Nattas brors hund) är här i veckan så han ligger och gör mig sällskap. Ska låsa in han i buren, stackarn.

god nattis.


Kommentarer
Postat av: M LSD

Idag gjorde jag en riktig fet bortträngning. Jag skulle jobba förmiddag men trodde att jag skulle jobba eftermiddag... så de fick ringa från jobbet och väcka mej! Huuu vad skämmigt det var Kram mamma

2008-09-23 @ 08:06:15
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0