gå och dööö

jag det kan jag göra nu,
ont i tanden och benhinnorna,
gick jätte bra på skotten idag satte två underarm skott stolpe in två gånger och då flöder de självförtroende i en sen går de PISS och då vill man bara gräva sin egen grav, missa tiden så missa även löpningen innan. dubbel shit. aja ..

GRATTIS JENNIFER SOM BLIR 18 IDAG.

har även svenska c tills imorrn. REDOVISNING åhhh. en massa dåligt.
men de bra är att mamma, pappa, syster och zack var här idag med en massa mat och de uppskattar jag till tusen. kändes bra att ha er här! <3 sen har jag och natta vart på bushumör och en massa mysigt har de blivit. Sen en hel del skratt på planen för alla är bara för härliga. mer såna stunder.

dagens minus, kommer evt inte hem i helgen :(

vill ha en kram av min pojk.


PUSS OCH GODNATT!

Kommentarer
Postat av: M LSD

Det är en fin bild! Jag har mina små gömmor på datorn. Kram

2008-09-10 @ 08:00:08
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0