glad

usch vilket dyster inlägg de förra blev,
de glömmer vi genom ett glatt inlägg :D

gårkvällen var underbar, älskar min familj (:
fiska kräftor, fyrhjuling & en liten jakt stund med pappa. Underbar känsla när allt blir tyst man får inte slänga igen dörren och man får gå med lätta steg. Jätte god mat & så ostbågar med mamma & syster till Idol. Min man gjorde resten av kvällen.

har massa bilder mrn varken jag eller Elli orkar föra över något,
Vi har fotat idag, vart hos farmor & farfar, alltid lika kul att vara där :D åt en massa gott så nu funderar vi på att hoppa middagen när mamma inte är hemma (A) ven hyrt en film med Paris Hilton så får se hur B den är ;P
vi ska även knalla iväg till gymme om orkar finns :) Emmy pratade om lite fest ikväll också, tänk om bara orken fanns.

på återseende.




Kommentarer
Postat av: M LSD

Det är konstigt att det inte blir någon ordning på maten när jag inte är hemma och styr upp! Hmm Fruktsallad när jag kommer hem!!!! Det räknar jag med.

Älskar dej Kram mamma

2008-09-25 @ 18:26:42
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: marie

saknar dig stjärnan, hoppas allt är bra <3<3

2008-09-28 @ 11:00:16
URL: http://mpettersson.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Tooohooopppen dag med dej! :D

2008-09-28 @ 21:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0