HEM

äntligen hemma, känns bra att säga hem. Vårt jätte vackra hem :D Nattas föräldrar var här idag och hon älskar att inreda så hon gör de såå snyggt, även mat hade hon med sig de uppskattar vi :) Jätte härligt väder idag, träningen gick väl sisådär för första gången på länge ville jag inte träna, många tankar som tynger mig. Dom där orden sitter som spikat på näthinnan. Så himla mkt nytt för mig och natta så var mkt fel passningar och löp fel.

Väntar på duschen så sitter och dricker min Pago juice som mamma köpt till mig :) Ska även läsa igenom psykologin och svenska artiklen. bye


du vet hur glad jag skulle bli ..

Kommentarer
Postat av: Emma :)

Men du, du är super duktig :) Det är bara att ge allt. Själv tycker jag att jag är i en svacka och spelar skit mest hela tiden, men du är super duktig! :)

2008-09-01 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0