hm.

ne nu orkar jag inte tjura längre, fan alla gör en dålig dag på jobbet. thats it! Tog ett bad för är så himla frusen men icke de hjälpte inte. Ett glas oboy gör mig även sällis. Malin ringer eller skickar sms just nu 24/7 om fisk. Hon har fått ett nytt ord på huvudet och upprepas lätt när man fått lite roligt i sig, saknar dig massor & allt vi gjorde. Vill ha vardag med dig & sommar! punkt slut. Men nu går vi mot höst, vinter, snö, kyla blä. Men självklart mkt mys.

undrar hur de går för Danny ikväll på dansen? hm.

till en helt annan sak, igår (fredag) var jag på alle och hälsade på en massa underbara personer. Finns inga som kan få en att må så bra.

godnattis.

bilder från skövde.
1) innan träning
2) Efter skolan och på med mjukisar & te
3) Efter morgonträning, en sådan dag får man ha mjukisar.




1) Våran balkong, inge märkvärdig.
Möbler från rönnesytta, lykta från hemtex och groda från mamma :)
och ett snäck ljus från mormor från inrednings butiken som är granne med oss.
2 & 3) Vårat badrum där röda detajer (även matta) kommer från IKEA.

 

mera bilder kommer, nu är jag på g iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0