kanon dag.

höll på att missa tåget imorse men i huset vi bor ligger en frisör, jätte bra :) och killen som jobbar  där är UR gullig, okej han kanske är 40 plus men så himla genomsnäll. Men jag antar att han vill vara en trygghet för mig och Natta för han berättar allt, njuder på caffe och säger snälla saker, Sätter en femma på att killen är gay också eller om de var hans barn som var med en gång? han hur som helst kom ut samtidigt när jag kom ut ocj ville skjutsa mig vilket jag inte tacka nej till fär skulle ha missat tåget annars och det sista han gav mig var en klapp på kinden, var tvungen att hålla mig för skratt. Men en fundering är om hans baktanke är att samla på sig kunder?

Tåget hem var jobbigt för snoret bara rann och jag ville helst inte snyta mig bland folket så sprang ifrån ett antal gånger. Mamma och siss mötte upp mig och oj vad jag saknat dom. Handla lite på ICA sen hem, jag och syster som är dagens jätte stora plus gjorde glass & maränge (mamma fixa såklart) satte på en film och skullle plugga, men de sist nämnda blev de inget av. Åt god mat men kände dock inte så mkt av smaken :/

saknat heldagar med syster yster <3

nu färgas även utväxten, på återseende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0