LÄSKIGT

Ni vet den där mannen/gubben/herrn/gay jag skrev om i torsdags. Han som är frisör och jobbar i huset där jag bor. Han körde mig till tåget ju och klappa mig på kinden och de var lite obehalgligt. I bilen Natta åkte hem i lördags kom dom in på det och kom då in på "han" och Natta berätta läget att han var trevlig osv, klappat mi på kinden, skjutsat, bjudit på Cafee mm. blabla. Och våra tränare satt med där och dom sa att vi skulle akta oss väldigt noga för går rykten eller vet inte om han gett sig på/kollat på små tjejer. Så Tomas skulle prata med mig. HJÄLP.

är detta sant eller bara snack? hur som helst, jag ska vara på min vakt.
hoppas att det bara är snack för han var/är väldigt trevlig.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0