multimedia

eftersom jag och Natta är klara med uppgiften så fick vi "chilla" lite för våran lärare, så nu sitter vi och klickar runt, Tog tåget imorse, stress och sov en stund. Stallde klocka på tåget för ville inte försova mig. Ville inte krypa ifrån den varma sängen med mysiga herrn i imorse.




08.58 En timma har gått och vi har fortfarande inte gjort något, hm. Nödvändig lektion. Sen har vi svenska C och redovisning. Skulle / Ska ha min idag men kan inte eftersom jag var sjuk förra veckan hade jag ingen aning om det. Så får ta fram mitt finaste leende och prata med läraren.

Vad jag vill just nu: Ha kusin dag/kväll mys. Så Sandra, Ellen & Ellinor ni som läser så vill jag boka in myskväll med er snarast. : )

Annars idag så har vi specialidrott fick även veta jätte goda nyheter från Natta när hon mötte mig på tågt att vi ska få spela i zombi (div 1) eftersom de kommer nya spelare under ifrån. Men evt så blir de dubbelt. Fick gåshud så glad jag blev, sånt behöver man ibland. Vi tog upp lasange imorse eftersom vi bar har två timmar mellan passen idag. Idag blir det en lång dag med massa kul.

Kommentarer
Postat av: M LSD

Hej skutterutt. Nu sitter jag här sketaseg och tror jag går och lägger mej. Men det ser ju ut som om du haft en trevlig förmiddag så här långt. Med både goda och dåliga nyheter. (frisör och zombie)Jag ska skriva blogg om igår tänkte jag men vet inte vilka bilder jag ska ta ju... Gaaah Kram Mamma

2008-09-08 @ 10:01:53
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: M LSD

Med lasange och goda nyheter så kommer träningen gå som en dans

2008-09-08 @ 11:10:59
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag är på Kusinträff!!

2008-09-08 @ 12:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0