Ny teknik.

japp jag har kommit på en ny teknik på disk stället så man får plats med mer glas och utrymme till tallrikerna :) woho, hej nörd ;P Idag har de varit en vanlig dag.

Denna bild får stå för morgonen, ser ni den blåa bollen? Bilden är ändå över en timma sen jag fick den kalla & hårda bollen på mig. Som sagt hade friidortt på morgonen, stötte kula och sen så blev de fotboll. Tjejerna för sig och killarna på andra planen. Vi delade upp klassvis och vi vann med 4-2. Och mitt ben kanske räddade så de inte blev 3-4? Amelia tog i för kung och fosterland. Kall men ganska roliga två timmar på IP.

Hem och tog en varm dusch.
Och så gjorde man iordning sig. Jeans med hög midja från Vila (kanske) grå tröja från H&M och pärlörhängen från göteborg. Sen blev de samhällskunskap och lunch. Hem och skulle städa men fanns de någon ork till de? nix, Kläderna får ligga ett tag till i väskan. Somnade en stund och nu ska jag dricka varm choklad (okej oboy) till ett avsnitt one tree hill.




Kommentarer
Postat av: M LSD

Aj den såg inte skön ut! Kram

2008-09-11 @ 19:16:37
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0