rehab?

är det dit jag ska nu?
jag vill vara i topp form och bara springa.
men nix. behinnorna tar emot och nu även axeln
som bara blir hjälplös.kan knappt skjuta eller passa.
en sliten ewelina, men jag kommer igen (:

annars idag?
sovit en stund och flummat med min Sambo.

Nu blir de lite bilder från i Lördags då jag var i skövde och det var överaskings fest för Jennifer som fyllde 18. Så vart krogen men tidig hemgång för mig och natta för hade match dagen efter.


Jag hade köpt lite små saker som jag hade med mig
för det var för fest här hos mig och Natta (:

Esther som pratade flytande isländska :)


 Amanda :) så skön.

nu är jag såå himla trött så blir inga fler bilder.
godnatt

Kommentarer
Postat av: Ellen

GUMMAN. du måste få vara sliten ibland det är helt okey. Och rehab är viktigt för att man ska bli helt bra. Fråga mig jag vet allt om rehab:S. Jag vet att det är trisst att inte får vara med i gänget men det är verkligen nödvändingt. Jag vet inte hur många träningar jag fått gjort samma sak hela tiden men det lönar sig. Man blir stark av det. Din kropp skriker efter vila och du måste ta den när den ropar över det annars kommer kroppen få någ. När kroppen är skadad är det ungefär som att träna när man har feber och det gör man ju inte. Din kropp är faktist din dyraste redskap om man säger så så var rädd om den.



Jag älskar dig gumman du är mitt allt. (jag vet att du inte kommer lyssna på mig men det är värt ett försök). LÄNGTAR TILLS JAG FÅR TRÄFFA DIG

2008-09-17 @ 17:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0