så fint.

Ja det är det minsta jag kan säga om våran lägenhet nu, mamma var här en stund på eftermiddagen och hade med sig en massa energi, köpte gardiner, kuddar och ljuslykta. Jag han även köpa en tröja på HM mitt i stressen. God mat serverade hon också :) tusen tack. Soffan hämtades även idag. Kameran har vart med idag men är för trött för att lägga in bilderna både på datorn & bloggen. Låg redan i sängen kvart över nio idag, måste vara rekord. Är helt slut idag. hm! Även invigit badkaret, men var lite kallt vatten. Kanske många som duscha efter jobbet?

Annars har jag målat naglarna, fick låna snygg rosa färg av min Sambo, ätit glass och kollat på TV, en lugn och skön dag :) Imorrn blir de fys innan skolan, jippi!

veckan annars:
onsdag - morgonträning, intervall, handbollspass.
torsdag - slutar kvart över tolv och eftersom vi har insparken på fredag så åker jag hem för känner ju ändå ingen. Träningspass blir de på kvällen.
fredag - Åka tillbaka till skövde, så tjejer i laget hör gärna av er på fredag kväll för är själv här då :(
lördag - 06.45 samling för DM

lägenheten.
- Ljud hörs ganska bra men satt upp våran dörr igen.
'+ Nära till ALLT
+ badkar
+ balkong

PLUS VINNER :D
farmor får även plus för hon ringde idag och bara var söt :)
även pappa som fällt en älg där uppe i kalla sverige.

sitter och funderar på alla saker jag redan lärt mig, men en sådan lista kommer imorrn.
sov gott för de ska jag göra :)

Kommentarer
Postat av: M LSD

Jag gillar när din blogg är positiv. Tänk om man kunde få gå och lägga sej! Nu sitter jag här på jobbet till 0700 i morgon bitti.

2008-09-02 @ 22:05:54
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: M LSD

Ni har en otroligt fin och mysig lägenhet nu.

2008-09-02 @ 22:06:35
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0