tack Ann

internet överhuvud taget har inte prioteras så mycket dom senaste dagarna.
Junior Sm varade i helgen men först ska vi ta fredagen.

Jag, Elin & Tapper åt pizza vilket var hur mysigt som helst, sen tre stycka på min militär cykel & så kollade vi på herrarnas B lag typ. Sofia var också där :) sen följde alla med hit och mös framföt tvn med popcorn. hur mysig kväll som helst och tror inte det var tyst en minut.

Lördag morgon gick jag upp tidigt, samling 11 och skulle packa, handla och städa innan dess. Hade så tråkigt så jag gjorde grimaser i spegeln när jag borsta tänderna och skratta åt mig själv, då är man lätt road. Vinst sedan och på kvällen blev de toppen kul. Sjukt mkt mys snack, god mat, bubbel bad & härligt mycket skratt.
Söndagen en vinst  & en lika så kom tvåa på målskillnad. Handbolls mässigt för mig låter jag de bara passera.
Mormor, morfar, mamma & pappa var med sen på kvällen överraska jag min man. En helg med en massa PLUS!

Fick tillbaka mitt psykolgi prov och fick VG vilket känns bra, nu kommer poängen med rubriken. Hade löpskolning på speciel idrotten och måste tacka Ann som började väldigt tidigt med de och tjata hur viktigt de var. De sitter i ryggmärgen (:
hem och äta en snabbis ner och simma 1km sen kolla på IFK men några tjejer ur laget och nu sitter jag och myser framför Idol, oj vad mycket text de blev.
sov gott*


Kommentarer
Postat av: M LSD

Härligt Grattis till provresultatet. Ja herrejösses Anns löpskolning. Den gick inte av för hacker. Ni kunde ju knappt gå innan ni körde sådan. Kram nu åker jag och jobbar =)

2008-09-29 @ 20:47:23
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0