tisdag

hejhopp.
svar till Sandra jag trodde att jag hade svarat men kom på senare att jag inte hade gjort de,
hörde rykten om att Ellen skulle komma hem i helgen så tänkte boka oss fyra men
hörde även rykten om att Elli skulle på handbolls cup, måste alla vara så upptagna :(
saknar dig, hur som helst!!

Skolan idag var lång & jag trött som vanligt, sover fortfarande inge bra. Går inte att gemföra med om man sover i källarn hemma. Sover otryggt, tänker på allt. mat, kläder & ingenting. Hoppas de blir bättre med tiden, vart på stan ett tag och gjort av med pengar. Hatar den onda cirkeln jag kommit in i att jag måste shoppa hela tiden. Men fina kläder finns de i min garderob iallafall. Skulle så himla gärna vilja åka till stockolm ellr göteborg som inte ligger så långt härifrån. Men med shoppingen känner man sig mer hemma i stockholm. Helst av allt skulle jag vilja åk till London, men framtids drömmar. Elitserie match ikväll, så ska äta lite & kolla runt på tradera om man hittar något fynd. Läste att kling skulle sälja sina kläder på tradera. HUR BRA SOM HELST, undra vad dom priserna kommer komma upp till? hm.

bilder på vad jag köpt kommer upp inom snarast.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Du kan iallafall boka in en dejt med mig gumman. jag komm på lördag, då tar jag bilen o besöker dig:D så ska du få en present o allt.



Älskar och saknar dig biatch;) PUSS

2008-09-30 @ 18:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0