trött.

japp det är bara förnamnet.
Inte en blund fick jag inatt, försökte med allt, kallt vatten, äta, öppen balkongdörr, utan/med täcke en/flera kuddar. vad ska man egentligen göra när man verkligen inte kan somna och tankarna far över allt? Sen blev de fys 1½ timma imorse och helvete vad jobbiga intervaller det var, trodde bara kroppen skulle lägga av och frukosten skulle komma upp. Men gav upp gjorde jag inte, nix och nu känns det bättre efter en dusch och lite frukt. Skulle vilja vara hemma idag ligga kvar i sängen och ta ikapp lite sömn men har småföretagande och jätte viktig lektion, svenska C och mentorstid.

nu ska jag göra mig slitna hår ännu mer slitet genom att platta de :) puss&hej

Kommentarer
Postat av: M LSD

Krya på dej!. Du må tro man blir snopen när man får sms kl halv 4 på morgonen. en tidpunkt då man tror att du sover så gott så gott. Blir du inte bättre får du koma hemåt och kurera dej över helgen.

2008-09-03 @ 12:16:07
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0