en början på en lång historia.

Jag hade badat och krypt ner i sängen med en bra bok då får jag sms av Jennifer och Emma och vips så satt jag på voda en kvart senare, så himla skönt att man bor nära allt.

Idag så kör vi igen, frukost på statoil, bra musik, kollat på gårdagens match på SVT och idag är de avgörande kvalmatch mot Hallby, hoppas inte på en rysare det klarar inte mitt pyske. Denna vecka har de blivit träning varje dag plus tredje matchen nu, jag får nog inge uppehåll iår, men vad gör de jag älskart. Imorrn är de vardag igen, dubbelträning och på tisdag är de match mot västerås igen på borta plan sänds på svt 24. Jag är uttagen då med, eller jag var det igår iaf det kan ändras fort, men hoppas :)


dagens plus: Maries samtat.




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad roligt att det går så bra för dig =) Kämpa vidare och kör ditt race, du är grym!

2009-04-19 @ 17:25:28
Postat av: Supporter

Bra tjejen, kör så det ryker, säg åt C-G o Frisk att du ska ha mer speltid, hälsa från Sveriges domarkår!

2009-04-19 @ 19:46:07
Postat av: Anonym

underbara du, att få prata med dig gjorde min dag! <3

2009-04-22 @ 17:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0