fri

duschat, ätit god frukost, beställt två par skor och ska snart laga till makaroner för att få energi till matchen. Idag är det då OV helsingborg som ska besegras, en viktigt vinst. Imorse kom jag på att artikeln jag skickade in igår hade ingen rubrik fick fixa de lite snyggt med att skicka de till hennes mejl.

idag åker jag även hem :D ska bli skönt, inte vart hemma på typ tre veckor.
ska umgås med mina kära vänner och njuta av ledigheten.

veckan planerad just nu.
lördag - match / grillning
söndag - morfar 70år
måndag - träning 17-20:30
tisdag - träning 17-19
onsdag - fysträning 17-19
torsdag - träning 16:30-19 / utgång i skövde
fredag - individuell träning / utgång i örebro - fira Agnes

Denna planering kommer ändras tusen gånger om jag känner mig rätt.




ett måste är att inkassera fina vårkläder,
trött på svart, svart & svart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0