helt slut.

sen fem har jag suttit vid den här datorn,
varken musik eller tv:n är på för jag inte ska kunna fastna för något annat.
Hade pause då jag badade och åt gröt. Nu har jag gjort kravprfil,
ett jävla jobb. Dom flesta ligger på 19 sidor undrar vad jag kommer
komma upp i, 10? återstå och se.

Nu ska jag byta ämne till Svenska för har inte ens börjat med de och har redovisning imorrn. Jag ska även argumentera för jakt, givetvis möter jag han som är bäst på att prata. Hoppas ni hade en roligare kväll än jag ensam i mina tomma lägenhet. men får skylla mig skälv eftersom jag anser att de är en värre synd att inte leva och unna sig saker här i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0