hemma igen.

vilket man nu kallar hem?
hemma nummer 2 i Åsbro iaf,
solen sken hela tågresan och när jag klev av blev de molnigt, TACK FÖR DET! men istället tackar jag solarium som finns, jag och syster tog en intensiv. Nu äter jag osbågar, dricker mig hög på socker,  lyssnar på Håkan snart duscha sen fota lillasyster som har satt i löshår, mycket fin blev hon i det. Min älskade vän malin gjorde ett bra jobb! Igår blev de träning och så var de röd torsdag vilket innebär att ALLA skulle ut och jag är väl också ALLA så jag dansade mig lycklig och somnade tryggt.

Idag hoppade "vi" frukosten och gick på mat direkt, de satt fint!
Ikväll blir de middag med farbror+ tjej sen förfets hos Östlund och så fira min underbara vän Agnes på dansgolvet, första gången i örebro. Min magkänsla säger att detta kommer bli en kanon kväll.
 
dagens vill ha:
 - tatuering!
- körkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0