jag lever.

hela denna vecka har gått till skola, träning & plugga. Idag skulle kravprofilen in 23.00 jag lämnade in den 22.30. Samällskunskapen skulle in 23.59 jag lämnade in den 23.54. Nu ska jag återgå till mitt vanliga liv igen. Idag har jag varken ätit frukost, lunch eller middag så nu ska jag steka mig lax skiter i vad klockan är får blodscokerfall annars.

hoppas ni hade en roligare fredagskväll än vad jag hade.
imorrn kvalmatch, då går vi för vinst!
ett längre inlägg kommer ,sov gott.

tack världens bästa mamma som gör allt så mycket enkelare.



Kommentarer
Postat av: M LSD

Älskar dig!

2009-04-04 @ 00:09:28
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: agnes

hjärtat! har du lov nu? då måste vi träffas! om du är hemma på fredag så får du gärna följa med ut på krogen med massa tjejer och jag som ska ut! vore kanon kul!

2009-04-04 @ 10:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0