ojoj.

Igår fick jag spela min första minut i elitserien,

jag fick passa en gång och jag tappade inte bollen :D
woho, VINST!! sjukt spännande match.

Efter åkte vi till familjen Otter och åt kladdkaka och
runt tolv anlände vi i Åsbro jag har inte vart hemma på
super länge så känns underbart att äta frukost med hela familjen,
idag har vi hårt fys pass, innan de ska jag och mamma till örebro
sen ikväll är de lagmiddag med junior laget.

livet leket:
 - I´m in love.
- Vinst igår + speltid.
- världens bästa familj + vänner


Hoppas eran vår har börjar lika härligt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att höra! Jag blir glad av att läsa att du är glad! Dessutom har jag massa härligt o se fram emot oxå, så det går bra nu kompis!;) PussoKram!

2009-04-25 @ 10:22:50
Postat av: M LSD

Vilken härlig dag!

2009-04-25 @ 16:24:13
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Ulrika Wiiand

Kanon Ewelina! 1 minut blir snart 2,3,4,5.....

2009-04-26 @ 08:51:40
Postat av: marie

du är bäst, snart spelar du hela elitserie matcher :D <3<3<3 gryyyyyyyyyyyyym!



underbart att träffa dig på marieberg, glädje<3

2009-04-26 @ 10:29:33
URL: http://mpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0