snor & sol

i söndags tog jag tåget tillbaka till skövde,
ellen dellen åkte till falun och hade inget bättre för mig.
Vi gick på bio Män som hatar kvinnor, sjukt bra var den
vill bara se tvåan nu på en gång.

Måndagen så njöt vi av solen, spela kubb, kort, åkte runt och så blev de träning 17-21
efter blev de film med fruktsallad, en riktigt första bra dag på veckan!

Idag så gick tåget 07.47 till Katrineholm från skövde för skulle kolla på
min syster som var med i Allstar, grym bra är lillskiten. Så stolt så.
Nu har jag sovit, ätit mat och ska iväg med tåget till skövde igen för att träna.
Mår inge vidare idag nyser konstant, spräng huvudvärk och förkyld.
hindrar de mig att träna? nix.


Kommentarer
Postat av: Rickard

Män som hatar kvinnor är galet bra! :D

Glad påsk :)

2009-04-09 @ 13:44:17
URL: http://diarybyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0