suck

Dagen började med ett fyspass, sedan volleyboll.
Samhäll som gick åt till att öva på min svenska redovisning.
Pedagodisk ledarskap argumentera inför klassen.
Svenska då jag hade redovisning.
oj vilken dag!

Nu när jag kom hem satte jag mig i solen med te och choklad,
nu ska jag plugga och äta fram till klockan 17 för då är
de träning på schemat till 19.. Vill verkligen bli klar med skiten
för vill göra annat ikväll, umgås och laga god mat! Men hinner inte klart
får väl vara hemma imorrn från skolan vilket jag inte vill för vill umgås
med mina kära klasskamrater. vilket bekymmer jag har!

känner att mina inlägg är så tråkiga denna vecka men hoppas ni står ut med det.
ha det bra så länge.

Kommentarer
Postat av: M LSD

Surprice surprice. Hoppas du fick en toppenkväll! Kram mamma

2009-04-03 @ 07:32:20
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0