bilder

oj idag är jag helt slut men vilkent toppen dag torsdagen bjöd på.

världens mysigaste morgon och så sken solen vilket bara de betyder lycka, jag drack cuba cola och åt choklad på balkongen och slutade med att jag somnade där i solen, vaknade i tid till a-lags träningen där min axel cp:a sen bjöds de på mat och så tittade vi på motståndarna på film som de är semifinal mot på lördag. Helt slut ska snart krypa ner i sängen och läsa lite körkorts teori, min msn funkar inte så kommer inte in där :/ men hoppas ni alla mår bra.

massa ideér på vad som ska pynta min kropp när jag har uppehåll, blir spännande.



jag fjällat bort allt.


jag en lördag.


  

 
fredags




lördags.


söndags.


idag.

godnattis

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Nu blir jag nyfiken hur pyntet ska se ut!

Va härliga bilder Kram Mamma

2009-04-17 @ 09:47:18
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Supporter

Grattis o lycka till på lördag!

2009-04-17 @ 21:10:17
Postat av: Malin

fan vad snygg du är!

2009-04-30 @ 19:52:00
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0