viktiga datum.

29/4 4 Semifinalen i Västerås
1/5 Eventuellt fira Morgan på kvällen.
2/5 Hallsbergsmarken
2/5 Eventuell 5 semifinal i Skövde
9/5 SM-Finalerna i Globen Stockholm
10/5 Farfar Fyller
15-17/5 Flensburg,Tyskland
17/5 Albin fyller 10 år
23-24/5 Järnvägen Cup
24/5 Sandra fyller 22 år
28-29/5 Mönstring i Göteborg
7/6 VM kval Arenan, Skövde
12/6 Skolavslutning

Denna lista fick jag av mamma pågrund av att jag tappat bort kalendern.
Idag hade jag en riktig dipp dag, kom hem från träningen grät en skvätt
sen tog jag tag i disk, städning och nu ska jag plugga, rättkunskaps prov imorrn.

Imorrn är de även match i Västerås, vi är 15 spelare som ska med och en ska
bort, hoppas det inte blir jag! Matchen tv sänds så hoppas ni hejar för vinner vi
som jag tror självklart att vi gör går vi till SM FINAL!




Idag var jag rosa.



jag muntrade upp mig med rent rum,
ljus, te och musli.


nelly

Kommentarer
Postat av: MLSD

Hej Hallå!

Oj vilken makeover av rummet! Vilket städryck eller var det läxflykt. Haha

Jag gillar verkligen scarfen den var Ewe och vår/sommar på en gång.

Nu kan du ju ha bloggen som kalender, Mycket roligt som händer i maj Kram

2009-04-29 @ 06:52:10
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Felicia

du var bäst på planen fast du spelade i 1 minut :) <3

2009-04-29 @ 20:58:54
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: Felicia

Kolla mitt inlägg. Har skrivit om dig :) det va så nära avv tårarna började rinna. Kände en sån saknad inom mig, efter dig. Jag älskar dig.

2009-04-30 @ 12:14:37
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet du söta lilla du, du har tur och kommer mönstra samma datum som henrik om jag har koll! härligt! föresten bli insatssoldat i kvarn januari 2011 :)

2009-05-04 @ 17:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0