godkväll.

Här sitter jag med rostade mackor med jordgubbs sylt, stort glas oboy och en melon.  Skrek de sockerberoende? (A) jag har lovat mig själv att inte bryta ihop efter varje träning de klarar inte mitt psyke. OKEJ DE GÅR DÅLIGT NU men varför älta de? då får jag se till att ändra på de :) Enklare än så är  väl inte, hoppas!

Hade inga lektioner idag och så kommer de vara varje måndag OCH torsdag
ser ut att bli ett riktigt bra år :)

Annars var jag på stan och åt en banana split med syster min, sola och lagade mat.


puss&kram




Kommentarer
Postat av: emmy

fyfan vad jag saknar dig

2009-08-24 @ 22:18:00
Postat av: Lillsis

fin bild de va! <3

2009-08-25 @ 13:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0