kardemumma skorpor

Mätt efter alla skorpor från brunneby plus
att syster serverade en cocosruta och då kunde jag inte tacka nej.
Ingen träning imorrn för vi åker till Lund på torsdag så hade tänkt
åka hem till örebro och shoppa lite med går tydligen sent i skolan imorrn
vilket inte hör till vanligheterna. Så fråga syster om vi skulle ut och äta imorrn
och de gjorde hon gärna så efter hennes träning så får pimps stå för kvällsmaten.

Dagens vill ha: Lårhöga stövlar, med eller utan klack? Kan inte bestämma mig ...

Dagens plus: Min syster är över all förväntan hon diskar, städar och sprider bra energi. STORT PLUS



Vi hade disco i badkaret :)



Lite av vardagsrummet, saknas barstolar men de kommer när
vi hittar några billiga :)

Nu ska jag lyssna på Gabriellas sång sen sova.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

50 kr för 4 barpallar. Det blir bra så länge eller hur. Natti natti/mamma

2009-08-25 @ 22:35:47
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: agnes

er lägenhet ser ju ut att vara perfekt, jätte fin :)

föresten vem tror du är glad över att bloggen är iigång igen, så hon får se hur livet i skövde är :) hhälsa lillesyrran! ta hand om er.

2009-08-26 @ 17:39:20
Postat av: lillsis

Åååh nu blev jag glad :D hade ju inte fixat allt utan dig bigsis! tack för en trevlig kväll förresten! (: du e en sthärna <3

2009-08-26 @ 22:40:22
Postat av: emmy

åh va fint de har blivit :) efter jag kommit hem från bulgarien så kommer jag till dig! även fast du inte har tid eller ork så jag ska mysa sönder med dig :D

2009-08-27 @ 13:23:15
Postat av: Tapper

Snyggt de blivit. dags att bjuda hem mig? ;)

2009-09-17 @ 17:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0