Ledig dag.

Klockan åtta imorse var de gym på schemat, kändes skönt att ha det gjort!
Nästa lektion var klockan elva så blev lååååång dusch.
Somnade direkt efter skolan var egentligen inte så trött men hade
inget bättre för mig, de var de eller städa :) Mannen kom en stund sen
gick både han och syster iväg och träna. Jag knallade ner till stan,
vad jag köote kommer in imorrn, Hade inga matskedar så de prioterades först.
Sen gick jag till hallen och gick mellan hallarna för skulle kolla lika
mycket på både :)

Syster kom och så knallade vi iväg till pimps åt pasta bolognese med vitlöksbröd,
super gott. Påävgen hem hade Gina tricot 20 % mellan 18-21 idag så vi hoppade in där
och blev bjudna på kladdkaka plus fick med mig lite bas plagg hem.
Vid dörren står mannen med rosor i handen, kunde inte bli bättre avslut på dagen.
Nu målas de rosa naglar både på fingrar och tår och lyssnar på luftens hjältar samt bumbibjörnarna.
Sov gott :)

Dagens plus: Min skatt, samtalet från Ellen, Agnes kommentar och att Sandra skaffat blogg, dock har jag inte fått någon adress till den än, Ellinor är också dagens plus och mamma och pappa för dom orkade svara när jag ringde dom hundra gånger idag för jag var rastlös och ensam på stan.

så sov gott igen :)



stugan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0