Nystart

Bloggen har vart nedlagd ett tag nu som allt annat i mitt liv,
eller jag har levt livet och gjort vad dagen erbjudit.
Längtar redan till nästa sommarlov för denna sommar var helt underbar
men först ska det göras mycket innan de.

SOM STUDENTEN?
Ett till lyckat handbollsår?
Klara av skolan?
Vinna SM guld de låter väl inte så illa?
Bo med syster?
och underbara dagar med min man!

I torsdags började skolan alla 91or samlades och gick tillsammans till skolan, sedan blev de sång och matkrig. Jag fick även tid hos rehab och min axel mår inte så bra, handbollen har inte gått som jag velat nu i början. Min kropp strejkar lite.

Idag blir de träning sen får jag se vad dagen bjuder på.
På återseende :)

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Välkommen tillbaka till bloggarnas värld och välkommen hem ikväll.

Kram Mamma

2009-08-22 @ 16:10:09
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0