söndag kväll.

Vilken helg.
I torsagd blev de krogen och i fredags myskväll med tacos och film.
Lördag träning och sen tog jag med min man hem till Åsbro.
Grillade, åkte fyrhjuling och bada tunna under stjärnklar himmel.
Idag åkte familjen till jönköping där det spelade träningsmatch.

Nu sitter jag i skövde, syster sitter och läser och jag här.
Pappa städa och mamma laga mat de kommer jag leva på hela veckan.
Aktiverat mitt VISA kort och överraska syster med att komma hem med filmen
"Män som hatar kvinnor" nu ska jag tjocka och göra ingenting.
kanske använda mitt nya kort lite på internet? låter lockande.

Ny vecka, nya tag :)



förra möten mot Hallby.



Jag älskar dig på alla världens språk.

Dagens vill ha:



En bil då kunde jag ta med mig syster och kamera
upp till berget och klicka lite :)

Snart kommer bilder på lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Tapper

Ni är riktigt söta ihop Eve! kram på dig, hoppas vi ses snart!

2009-08-23 @ 20:16:40
Postat av: M LSD

Hej skrutt!

Hoppas ni har det rart i solskenet idag.

Jag förstår din dagens vill ha!

Speciellt om den vore rosa med vita prickar!

Håller förresten med Tapper.

Kram mamma

2009-08-24 @ 16:07:05
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0