helt underbar helg

Helgen vart lika bra som väntad, om inte bättre!

I lördags morse kom mamma, pappa och Stefan hit och halv nio begav vi oss till Göteborg. Där delade vi upp oss och vi sprang igenom alla butiker vi skulle till halv tre, jag hittade princip ingenting Stefan handlade mer än mig gissa om jag var frustrerad. Kollade på Elli som vann matchen i Frölunda, riktigt duktiga var dom.

Sedan checkade vi in på hotellet Novotel, jätte fint med stora rum och inte allts långt ifrån centrum. Sist bodde jag och Syster på Opalen mitt inne i smeten och rummen var jätte små och nästan dubbelt så dyra. Efter att samlat krafter begav vi oss till Liseberg. Efter 13 gosedjur och en stjärnvinst var vi helt slut, mycket folk men en härlig stämning. Delade på en pizza, tillbaka till hotellet där det blev lång bad och god sömn .

Söndagen blev de hotell frukost och kolla på Ellis andra match där det slutade förlust! Som tur var vann dom sista matchen och är vidare till steg 4. Vi åkte hem för hade samling kvart över fyra. Matchen slutade förlust med 6 bollar mot kungälv, vi ledde i halvlek. Somnade sedan till skönheten och odjuret.

dagens inspiration.

bilder kommer


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

En suverän helg på alla sätt och vis.

2009-12-14 @ 20:20:19
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0