Hemma och vänder.


Lite bilder under december måndad.

Fika på massagen, jag och Stefan hade med oss lussebullar och godis,
tråkigt nog var jag för mätt för att njuta av
skolans julbord, vilket hade varit mitt första i år.
Men igår fick jag äta julskinka på knäckebröd, de är julstämning.

Matteprov avklarat och sen halv två gick tåget sen blev de en tur till Örebro och inhandla julklappar nu har jag bara en stackare kvar, jätte skönt. Ikväll har jag myst framför brasan med hundarna, druckit både varm oboy och te.

Ett av alla nyårslöften: Sy ett eget plagg, min vän Agnes kommer att få hjälpa mig.

Helgen ser ut följande:
Imorrn tar jag bilen till Skövde
Samling 10.15 Match mot Sävsjö
Julbord och evt hemresa sent på kvällen annars söndag morgon
Katrineholm på söndag kolla på syster som spelar Juniorelit.
Bakning på söndag kväll hemresa sent söndag kväll eller måndag morgon.

Jag ska även hinna med att träffa Ellen och njuta av snön.


Nu ska jag ner och rensa min gamla garderob, får se om jag hittar något kul.

Så här fint har mamma och pappa fått de i hallen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0