Kors i taket.

Idag hade jag lyse på cykeln, jag gjorde mamma nöjd, slapp bötern och fick ha livet i behåll. Dagen började med handboll, bad och sedan ett MVG. Det är mitt andra mvg sen jag börja gymnasie så då får man skryta okej! Andra mvg är idrott och handboll kanske inte lika mycket att skryta om!

Gick ner på stan med emelie, julia, syster och natta, gick mest runt och mös, åt tex mex sallad på pimps, willys, kom inte ut från parkeringshuset sen begav vi oss hem till mig en kort stund för att sedan åka tillbaka till willys, vi glömde handla knäck formar. 46 lussebullar + ca 100 knäck fick vi ihop idag och VI MISSLYCVKADES INTE. Under de året vi bodde ihop tror jag inte vi lyckades baka något gott, men nu har turen vänt.

Imorrn är jag ledig och de som står på schemat är: Sovmorgon, promenad, rehab och träning.
Puss på torsdagar och nu kommer jag slocka i sängen.

vink

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt! Lyse, nu blev jag imponerad. Hoppas du får en lika bra torsdag som tisdag och onsdag. Massa kärlek från Mamma

2009-12-02 @ 23:45:38
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0