<3

2 veckor kvar sen smäller det,
jag fyller myndig
jag fyller tobak
jag fyller krogen
jag fyller alkohol.
jag fyller körkort,
missat?

Mitt lov har vart mer än bäst!
Idag blev de träningn (åter i skövde) nu blir de softa
sen kolla a-lags match och sen ikväll blir de "singel fest"
alla som inte har någon att sitta och gulla bort en lördag kväll
med ska supa ( nykter för mig, match imorrn ) men sjukt kul ska vi
ha hela huset fullt med villiga singlar, lät kanske lite fel.
Syster kommer även så hon får se lite av min värld.

ha en bra alla hjärtans dag.




Kommentarer
Postat av: ellen elofsson

snygg äru! :)

saknardig<3

2009-02-14 @ 16:21:29
Postat av: emmy

varför ringde du inte mig? :(

jag ville ju gulla med dig! <3

2009-02-14 @ 23:59:22
Postat av: marie

snyggis, hoppas du hade en bra alla hjärtans dag :) saknar dig <3

2009-02-15 @ 09:34:57
URL: http://mpettersson.blogg.se/
Postat av: Lillsis

skiit bra kväll!:D

2009-02-15 @ 12:57:52
URL: http://ellidanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0