dagen

vi skulle åkt pulka egentligen men dock var snön borta,
istället blev de en timmas promenad och tänk att de
är fortfarande lika kul att snöpula idag som de var för tio år sedan,
sedan gick dagen utför för mig och nataliel, vi var jätte övertrötta
vilket ledet till att vi skrattar åt allt och folk bli en aning trötta på oss,
skit samma vi har grymt kul iaf!

Hem och äta sen iväg till träning, först handboll och sedan fys.
När det är så där jobbigt så man nästan vill ge upp men inte får
så går man in i en helt annat värld, man stänger av känslor och tankar.
Nu känns de förjävla gött, den här känslan som kanske är beroendeframkallande.

Kvällsmat blev god makaroni pudding som Nattas mamma tillagat, tusen tack!

dagens minus: skridskor imorrn uppe på berget och tack för dom informerar i tid, mina skridskor är hemma och där gör dom inget nytta. Tänka innan man talat, denna vecka har jag vart nervös så ibland har jag sagt saker jag bara vill ta tillbaka direkt efter, inget att störa sig på nu. Ligger efter i plugg.

dagens plus: jag lever efter en vecka med a-laget, en dag närmare 18, alla snälla kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är as GRYM!!!!! :D

2009-02-27 @ 12:55:03
Postat av: jessica W

Hej gumman.

imorgon fyller du 18=)..

hoppas du kommer ner o kollar på matchen så jag får ge dig en grattis kram

2009-02-27 @ 14:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0