dålig uppdateing

igår så träning mellan 16-18 och så begav sig jag, G och bustad till willys för att inhandla kvällens godsaker. Våfflor och fruktsallad stod de på menyn och lyckat blev de. Även klippig med en köks sax och filmen när lammet tystnar. Så där lagom kaxig var man när man skulle somna sen ;P tack för en toppen kväll.

min lördags morgon kunde inte fått en bättre början :) tog tåget 13.29 och så kollade på lillsysters match och dom vann, fick även hälsa på systrarna Ryttmäster som man saknat! Hem och äta pizza, tog en med banan och tänkte på min vän vibeke då första gången hon pröva den och blev kär. Sminkade lillasyster och fixade håret, dö het blev hon! Badade och snart ska jag knalla iväg till sofia och malin :)

ha en kanon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0