dåligt med inlägg.

Men har verkligen inte haft tid, sovmorgon till kvart i tolv idag.
En lektion sen handboll på schemat, knallade till Willys
och inhandlades veckans mat. Själv scannern krångla lite :/

Annars idag så ångrar jag att jag inte var med och bowlade med släkten i fredags för saknar min stora kära familj. Minns inte när jag sist tillbringade tid med dom.

Vad hände i helgen då?
fredags
Fikade med Elin, Challe, Sofia, Jennifer, Emma & Natta.
Hem och göra sig i ordning. Vid sju drog vi till tapper
där vi var elva tjejer. Sjukt mysiga tjejer och alltid kul
med nya ansikten. Gick till Tobbes överraskning fest
och jag dansade så länge jag kunde, spelade ingen
roll att jag var nykter. Jag hade nya skor och det fick
bli party skorna för det stämde inte att man
dansar inte nykter. De blir vad man gör de till :)
tack alla för en toppen kväll.
Strax efter tolv knallade jag hem genom skövde
för hade match på lördagen.

lördag
Kl 9 stod jag vid arenan, då hade jag gjort kyckling till matsäck
och fyra timmar buss resa väntades. Många sjukanmälningar
så vi var bara en avbytare i div 1 laget. Eftert en jämn match
eller vi ledde princip hela matchen orkade vi inte och förlora
med två bollar. Jag missade tusen skott och lyckades bara
sätta sex av dom, fick även matchens lirare vilket  ALLA i laget förtjäna.

Bussresan hem bestod av pepp och sminkning. Halv åtta skulle alla
vara på Vatra men vi kom hem till skövde nio så stress, stress.
Jag och G åkte hem hit och tanken var att komma ikapp lite,
Inne på Vatra blev de tävlingar och dans. Sen skulle alla som
inte var 18 ut. Jag har ju världens bästa kompisar som hjälpte till
så jag dansade till kl 1 då jag knallade hem för efterfest.
Tacos blev de och jag kom i säng väldigt tidigt vid fyra tiden kröp
 G in hos mig.

söndag.
Gustav, Jag, G & Natta avnjöt en frukost sen åkte jag och Gustav
och kollade på HK killarna (IFK:s B-lag) sedan på Otter som spelar Flick Sm.
Efter var vi jätte hungriga, Stefan och Robin mötte upp oss
så blev de Pizza, gick runt lite på stan och knalla hem hit
till Natta och hennes Familj. Ola änlände till handbollen
och Grattis Frankrike dom var värda guldet.

riktigt bra helg, bästa på länge!
och veckan kunde inte få en bättre början.








Kommentarer
Postat av: M LSD

Tack raring. Vilken härlig helg! Kram Mamma

2009-02-02 @ 23:11:55
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0