fredag

ojoj vilke dag inte konstigt att jag är helt slut även fast jag försov mig, illa.
Två lektioner och sen sprang jag till rehab hade tagit fel på tiden,
sen hem och somnade i soffan, hade tagit fel på lektionens tiden
så den var 2 timmar lång, när jag kom var de 20 min kvar,
jaja bättre sent än aldrig :) tider har inte vart min grej idag.

Efter skolan gick jag och Josse och fikade, mös lite sen tog hon bussen hem
då mötte jag upp Sofia, Bustad & Jennifer, dom fika och jag prata.
Gick runt en stund med Bustad sen gick vi hem hit och färgade mitt hår, de blev guld
sen blont, tack & lov och tusen tack hjärtat för hjälpen.
Nu skulle jag iväg till Denise och Challe och baka och mysa men är helt slut
så ligger med jordgubbs glass & tittar på Lets Dance. förlåt mig.

Samling kvart i nio imorrn sen bär de av till Göteborg så tidig säng för mig
om inte jag blir stormad av några klass kamrater.
puss&hej


Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-06 @ 22:27:47
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: BUs

haha har ett visst minne av att någon sa "nej jag e spymätt" och sedan satt o proppa i sig persika halvor :P skönt att det belv blont sen då :D nu vet i att tricket e att ha i färgen lite längre ;)

2009-02-07 @ 15:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0