hejsan.

lever ni fortfarande?

vad hände efter fredagen då? knappt så jag minns de själv.
Edda, Cappe, Johan, Stefan & någon jag inte minns namnet på var här
och kollade på filmen Bolt, en jätte mysig film :)

Lördag morgon blev de partille, frukostbuffe väntade
eftersom vi samåkte med A-laget. Kom hem med en poäng.
Kvällen blev de mys med challe, denise, bustad sedan ramla de in
några till,( min egna underbara familj har dom blivit )
mitt under melodifestivalen cyklade jag till Ellen
där en massa tjejer var. Spelade spel kolla på tv & hade de bara bra.

Söndag blev de dela ut rosor till 1000 lägenheter våran fras var
"Varsegod, en ros till alla hjärtans dag från skövdes stadsnät"
mamma var med så hem och äta god mat sen blev de match
och slutade i två poäng. Hem skulle jag nu, hem ljuva hem.

Mamma och jag körde hem, god mat och bada tunna stod på schemat.
Mamma skulle rulla sig i snön och under all snö fanns de ett hål
men blod över allt blir de akuten. Klockan tre fick hon komma in och
sy och fyra låg jag i sängen, stackars mamma <3

Måndag
övningskörde ochg sen iväg med tåget till träning,
en hel jävla timma var de försenat. Fick träna i 45 minuter.
SJ ligger på minus!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag och natta fixade och så blev de
klass fest för A & B klassen.

Idag har jag övningskört & pluggat teori nu ska jag äta & träna med lillasyrran.
En kort inlägg som visst blev lång! :)

Helgens plus går till världens bästa vänner, ni gör så sjukt mycket för mkt!

du ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0