trött

jag är hemma, jag lever och jag kommer somna som ett barn.
Då var mitt livs första träning avklarat med ett elitserielag, sjukt kul!
Helt slut och avslutade passet med 100 armhävningar, 100 utfall och 200 mage
okej de kan man ta men när man sprungit som en jude så är de inte så där lätt som
de brukar. Känns nästan lite overkligt men de som är de skönaste är att jag har
tagit mig dit på helt egen hand, nu gäller det bara att prestera i veckan.

hur ser veckan ut då?
för de första har jag världens ångest för skolan
jag ligger efter i allt och så mer jag tänker på de
så mer vill jag bara lägga mig i sängen och lipa.

tisdag - träning
onsdag - träning
torsdag - träning
fredag - invd träning, evt kalas med släkt, eller vänner.
lördag - invd träning, den stora Dagen. 18 år. inge alkoholintag denna dag. Björn Rosenström får sjunga för mig på bogrens.
söndag - match mot kärra.

(även tre inlämningar)

Kommentarer
Postat av: Mattias

Grattis i efterskott :)

2009-03-06 @ 18:01:32
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0