onsdag

Igår så tog jag och syster tåget hem till skogen. Hon förgyllde mina två första dagarna i veckan, vi fika, shoppa, träna, kolla film och mös. Var behövligt.


Idag så var jag på USÖ för kontroll av min näsa som jag bröt förra året. Den är fortfarande sne så förhoppningsvis får jag ut något av försäkringsbolaget. Han även hitta ett kap på Zara, ett par byxor för 69kr.

I helgen så blev de fest på alla hjärtans dag jag gick hem redan runt tolv för hade match dagen efter, syster kröp ner hos mig någon timma efter. På morgonen så diska och städa jag, natta & gustav. Kollade på HK sen blev de div 1 match mot Hissinge. Dom ligger etta och alla poäng är SUPER viktiga. Vi ledde en bra bit in i matchen men tappade dock på slutet, jag fick in 8 alltid :) Mamma och pappa var kvar en stund och fyllde upp kylskåpet kvällen bestod av mys och utskällning nr 2 av min cp granne, hon ligger högst upp på min hatlista en sån som man bara har i hemlighet.

Nu kom Elli hem med choklad jag har prov imorrn och har glömt boken :( fan, missade tåget men går ett halv tio men är X2000 och äckligt dyrt. Får se vad de lutar till, 06.40 lockar inte så där super mycket.


veckans plus: Syster, chocklad, handboll, flädercider
veckans minus: choklad (frossar), grannen, deppdag



jag i tisdags





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du o din syster e allt bra lika :) Hoppas hon vågar komma o träna med oss fler gånger =)



E näsan okej då? Det e ju inte värt alla pengar i världen om det inte känns okej? Puss <3

2009-02-18 @ 22:23:57
Postat av: Anonym

Jag postade det innan..namnet kom inte med dock :p // Bustad

2009-02-18 @ 22:25:17
Postat av: ellenelofsson

jag vinka som en stålle på dig&ellinor, stod vid dörruppningen på allébadet där typ, skulle in o simma. men böt några ord med din mamma, hoppas hon hälsa till er! :D <3

2009-02-19 @ 20:53:30
Postat av: Amanda

Snyggingen själv! <3

2009-02-20 @ 13:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0