<3

Känns som det har vart en lång dag idag, fast på ett bra sett.

Först var de handbollspass, på onsdagar kör vi tillsammans med killarna eftersom det är överskott av killar och som kan inte göra så mycket på typ 30 styckna och vi tjejer är kanske 10 st.. Mitt och Nattas lag vann matcherna :)

Knalla iväg till Rehab, fick massage och stötar idag med. Får hoppas de börjar lossna lite nu. Axeln höll inte på träningen imorse, har blivit lite mycket dom senaste dagarna. 11.29 gick tåget till hallsberg, möttes upp av pappa och syster. Tog en sväng till örebro och nu är jag verkligen pank. :( Men fina kläder fick jag iaf, har dock beslut ångest över två kläningar. En ska tillbaka och en ska användas på lördag kväll. Hem och sova en stund, eller en lång stund, bada och iväg med tåget tillbaka till skövde igen halv åtta.

Nu plockar Natta lite och jag myser i sängen, känns verkligen som hemma här nu.
Funderar på att kolla på filmen next, kommer aldrig kunna somna.

Dagens plus: Pappa, han är så himla söt. Jag är hans lilla prinsessa när jag är hemma. Han sjunger, dansar, häller upp badvatten, hämtar dricka till mig och fixar värre. Vad man uppskattar sånt när man inte får sånt varje dag. Farmor ringde även och spred lite glädje :) puss&hej

dagens: Du mår själv bättre om du kan glädjas åt andras framgångar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0