dålig uppdatering.

och sämre kommer den bli på söndag kväll eller måndag eftermiddag är jag tillbaka igen :) För imorrn 07.30 går bussen till nacka där steg 4 ska spelas. Mitt första steg 4 och jag är så nervös och laddad :D Vill verkligen till finalsteget. Dagen har jag tillbringat här hemma och gått till Willys har jag inte gjort, så lat var jag till och med. Vissa dagar är bara gjorda för att lata. Bada, tupplur, kladdkaka, matlagning, film har stått på schemat istället.

Idag slog de mig att här i skövde kan jag verkligen gå och inte göra något för de finns inget annat att göra. Hemma skulle jag få panik och när jag går och plockar här så är de jätte skönt. Så känns så dumt att man inte hjälper till mer hemma. Så lillasyster om du läser detta hoppas du inser tidigare än vad jag gjorde att de är inte jobbigt att hjälpa till hemma. jag insåg de när jag flytta hemmifrån. DÅÅÅLIGT!!

sovgott : )

Kommentarer
Postat av: M LSD

Massa lycka Till kramar!

2009-01-10 @ 00:57:53
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Jen

Lycka till girli..

ska kolla lite (: se om man hittar några liknande!

Håller verkligen tummarna för dig att de går bra i helgen

massa kramar

2009-01-10 @ 10:32:39
URL: http://stellish.blogg.se/
Postat av: Jen

heey girli.. hoppas de går bra för dig. ja är här igen och skriver och härjar (: vet att du tycker om snygga bikinis m.m.

http://www.snyggunder.se/bikini-10/bikini-27/bikini-malibu-103.html kolla denna

2009-01-10 @ 18:24:12
URL: http://stellish.blogg.se/
Postat av: Ulrika Wiiand

Du har inte skrivit något än om helgen men jag säger ändå GRATTIS TILL STEG 5 EWELINA!!! Vilken tur att du vågade satsa fullt ut och flytta. Det här är bara början...... Det gick bra för Tom och hans gäng och de tog fina skalper men det räckte inte ända fram.

2009-01-11 @ 21:43:27
Postat av: Anonym

Du har inte skrivit något än om helgen men jag säger ändå GRATTIS TILL STEG 5 EWELINA!!! Vilken tur att du vågade satsa fullt ut och flytta. Det här är bara början...... Det gick bra för Tom och hans gäng och de tog fina skalper men det räckte inte ända fram.

2009-01-11 @ 21:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0