första dagen ..

.. avklarad. Och det var som jag trodde, när klockan ringde inbilla jag mig att jag råkat stallt den mitt i natten och skulle få somna om, nej. Upp och hoppa, idrott och sedan samhällskunskap.

Gårkvällen blev ganska sent, jag och natta har inte umgås på ett tag och det märks. Gick en sväng innan matchen började och kom inte i säng förens kvart i ett. Massa mys och skratt! Träningen gick inte vidare för mig, ska ta igen allt ikväll på kvällens träning. Hoppas de klickar till SM i helgen som spelas i Nacka.

Nu ska jag äta upp min apelsin och göra lite gröt. på återseende.


jag har fårr virus på min dator, suck!



Kommentarer
Postat av: M LSD

Hmm virus! ett fall för Patrik? Hoppas du haft en soft eftermiddag Kram mamma

2009-01-08 @ 15:50:05
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0