handboll


Oj vilken sjukt seg dag idag, började åtta och slutade kvart över tre.
5 lektioner, längsta dagen sen jag börja i skövde iaf.
torsdag - mördar dag!

Somna direkt när jag kom hem sen träning halv sju så slängde i mig lite gröt
och stack iväg. Löpning 6 km sen gym i 40 min. Varför inte handboll?
idrottsgala här i skövde så hallen är upptagen!

Hem kasta mig i duschen och kolla på handboll, jag sa innan att Larholm
skulle göra en bra match och har var grym. Så himla kul att han kommit igång igen.
Okej Balic han är stjärna men finns de någon större diva? han och zlatan
kan få komma under samma kategori.

Obama - förbud mot tortyr! BRA!

dagens plus.

denna luktar så ljuvligt och hela kroppen mår bra efter.
Skulle kunna leva på jordgubbs smak :)



läpp penna jag köpte igår.
och nej de blev inte fjortis varning utan lite diskret.
jag har världens smalaste läppar så vad som helst som gör
att dom ser lite fylligare ut tackar jag inte nej till.

nostalgi.


Kommentarer
Postat av: M LSD

För det första så tror jag att det blir vra med den där Obama!

För det andra Larholm var Bautabra.

För det tredje långa skoldagar borde förbjudas.

För det fjärde jag gillar oxå Bodyshops jordgubb.

För det femte God natt vi ses i morgon.

2009-01-22 @ 23:03:30
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0