Har sådan ...

Har sådan sjukt magkatarr, vet inte vart jag ska ta vägen. Tårarna har tryck på i tre dagar nu men behåller dom där inne. Ätit yoghurt om de hjälper (läkarn säger de) för tycker inte om tabletterna jag ska äta. Helst av allt vill jag bara gräva ner mig i sängen och ligga där, sen om någon kommer in skrika bara jag orkar inte mer. Men vad hjälper de? Helst skulle jag vilja att någon solstråle väckte mig till liv men jag antar att jag själv måste vara den.

Torsdag börjar skolan då är de tillbaka till verkligheten och vardagen igen, antar att jag har lite ångest för det. Svårt när man står mitt emellan, när man är borta så vill man bara hem, ha fördig lagad mat och någon som ser efter en eller lägger märke till en, och när man är hemma vill man vara själv, inget bråk, man kan ha sin tallrik så 10 min extra för det är ingen som ser den. Allt har sina baksidor. Men vem har sagt att de ska vara lätt att bli vuxen? om man någon gång blir det.

just nu är jag så grymt sugen på en tatuering, får vänta ett tag till.



vad jag mer vill ha,
dessa glasögon fast guldfärgade.



godnatt.
nu ska jag drömma vidare

dagens ordspråk :
Du klår mig och hugger huvudet av mig: du försonar dig med mig -
hur skall du sätta huvudet på mig igen?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena bruden

2011-10-17 @ 15:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0