huvudvärk.

en otippad ovälkommen huvudvärk har kommit,
kanske sovit för dåligt. Sägs ju att man inte kan sova ikapp missad sömn.
Får hoppas att spänningarna släpper.

Idag blev de tidig uppgång för skulle vara hos tandläkaren, vad ledig från skolan eftersom jag går i hallsberg. Kändes lite ovärt efter en kvarts besök. Inga hål de tackar vi för. Handla på ica och så hemgång. Nu blir de äta, packa (mamma har tjatat om de sedan jag kom hem så bäst att jag börjar) och tillbaka till skövde för träning. En trevlig, händelserik besök hemma i hallsberg blev de men nu längtar jag efter skövde. Ska bli skönt att åka tillbaka till mitt fullspäckade liv. Imorrn blir de göteborg med klassen och sedan match på kvällen.

Annars i helgen blev de:
 
Film.
som vanligt blir de alltid filmmys, inge fel!

Matchspel
I jönköping, spännande match men slutadei förlust. Gick inge vidare för mig,
Pappa och farfar var och tittade, så snällt blev gränna på vägen hem.


Sverigecupen.
Lilla syster spelade sverige cupen så söndag morgon efter att sovit tre timmar
åkte jag och mamma till katrineholm och tittade, duktig var hon!


Party.
I fredgas kväll kom den en massa trevligt folk, en hög rättare sagt.
Princip alla var handbolls spelare. En lyckad kväll må jag säga.

Bio
Med  världens bästa vibeke & evelina, saknat dom sjukt mkt!
Vi såg Benjamin Button vilken är en film man aldrig glömmer!
Ni måste se den.


hoppas ni hade en lika lyckad helg.
hejda


Kommentarer
Postat av: Sandra

Då är vi två med huvudvärk!

2009-01-19 @ 15:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0