idrottsgalan - jag ryser igenom hela.

okej jag gjorde en skit träning rent ut sagt men istället för att deppa ihop för jag orkar inte det så ska jag ta igen allt imorrn, draken lyfter endast i motvind och flyger då som bäst. Så snart hoppas jag på att de vänder, får kämpa vidare. Mamma körde mig till skövde, tusen tack sen träffade jag min sambo, världens bästa Natalie <3

kylskåpet är fullt, imorrn blir de göteborg och bara matchen går bra imorrn så kan inte mycket bli bättre just nu.

dagens vill ha.

från gina tricot.


GRATTIS LILLSKITEN TILL RIKS 1, nu väntas håts träning
och jag ska lära dig allt. Viktigaste är att man hörs och syns, självförtroende.
Men egentligen behöver jag inte säga så mkt för om du gör ditt bästa kommer
du och din talang gå hela vägen :) <3







Örhängen från /www.mintandvintage.com finns endast 1 par.

dagens inspiration.
färg glatt & indian.



från forever21.
sovgott





Kommentarer
Postat av: M LSD

Det var bara trevligt att köra dej! Hoppas du får en toppendag imorgon. Kram mamma

2009-01-19 @ 23:13:37
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Lillskiten

Åh vad bra du är, och vad grymt roligt det är att kolla alla kläder på din blogg! massvis med inspiration :D

2009-01-20 @ 23:12:46
URL: http://ellidanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0